Blocu di leva di e so caratteristiche è

a palanca di leva hè una macchina di trazione manuale leggera è faciule. hà una struttura compatta, picculu vulume, pesu leggeru, portatile è prestazioni stabile. travaglia da duie coppie di morsetti autobloccanti lisci, listessi à i dui alti fili di clip di fune d'acciaiu per fissà u muvimentu alternativu, per uttene una operazione di trazione. hà servitu in varie trazione di ingegneria, palancu. sullivazione è altre operazioni. in più di e direzzioni orizontali è verticali in l'utilizatori, hè ancu in e piste, strette, vicoli stretti, turnu sinuosu operanu in e cundizioni di travagliu, ma ancu in qualsiasi ambiente lucale è micca alimentatu. bloccu di leva in u situ di custruzzione spessu adupratu per caricare, scaricà, installà piccule apparecchiature, pipeline è altre piccule parti è arnesi. 
esigenze di usu: 
Aduprate una palanca di leva, u caricu da u pesu ùn deve micca supera u permessu di aduprà secondu u pesu da l'etichetta. 
 
duverebbe sempre verificà se l'usura di a funi è i piegamenti, i fili rotti, i stock rotti, chì ùn rispondenu micca à l'usu sicuru devenu esse rimpiazzati. 
cume u palancu di palanca funziona hè l'usu di una corda di serratura alternativa, cusì richiede l'usu di un core di corda di filu d'acciaiu è micca cù una corda di canapa, corda di canapa per via di morbida è elastica, dopu avè serratu u clamp faciule da scioglie fenomenu, hè periculosu. 
 
l'usu estendu ùn pò manighjà arbitrariu, perchè u pesu iniziale di u bloccu di leva hè limitatu, a forza di tirata à duie mani in una certa misura a dimensione di u manicu più longu u sovraccaricu pruvucarà l'usu di u bloccu di leva, causendu danni à e parti. 
leva di palanca prima di aduprà una ispezzione cumpleta è testu, per a manutenzione dopu l'usu. 

Tempu di posta: Feb-24-2020