Breve descrizione è note di Jack

u jack hè una altezza di sollevamentu di un picculu (menu di 1m) di l'attrezzatura di sollevamentu più semplice. hà dui tippi di tippu meccanicu è idraulicu. u jack meccanicu vite un altru rack è dui, perchè u pesu da un picculu sforzu di operazione, hè generalmente adupratu per u travagliu di manutenzione meccanica in u prucessu di custruisce ponti ùn si applica micca. jacks idraulici compacti, lisci, cù effettu autobloccante, hè largamente adupratu. u svantaghju hè l'altitudine di elevazione limitata, elevendu lentu. u ghjattu hè principalmente adupratu per e fabbriche, mine è settore di trasportu cum'è riparazione di veiculi è altri elevatori, supporti ecc. a struttura di luce, solida, flessibile è affidabile, una persona pò trasportà è operà. jack cum'è una vasta gamma di strumenti da aduprà, aduprendu materiali di casting di alta qualità, assicuranu a qualità è a vita di jack. quandu si usa u jack, per piacè nutà ciò chì seguita: 
 
1, vari ministeri devenu esse verificati prima chì l'usu sia normale. 
2, l'usu deve rispettà strettamente e disposizioni di i parametri principali, evità una sovraccarica elevata, o quandu l'altezza di elevazione è elevà più di i requisiti di stazza, a cisterna, è una seria sferza di petroliu. 
3, cume pompà manualmente a scarsità di carburante, a necessità di prima aghjunghje a pompa deve esse cumpletamente filtrata da l'oliu idraulicu n33 # per travaglià.
4, quattru, pompa elettrica pompa elettrica da aduprà per piacè riferitevi à l'istruzzioni. 
5, focus forte nantu à moderatu à sceglie, selezziunendu u focu di u jack, u fondu per alzassi, tenendu in contu e cundizioni di u terrenu duru è dolce, sì o micca per pad legnu duru, mettelu lisciu, per ùn caricà micca subsidenza o inclinazione. 
6, u ghjattu serà pesante, deve esse puntuale è sustene fermamente u sustegnu di pesu per pruibisce l'usu di u gattu cum'è supporti. per un bellu pezzu per aduttà u sustegnu pesante 
7 per uni pochi di jack chì alzanu u listessu tempu, in più di jack deve esse piazzatu currettamente, a cima di a valvola di shunt deve esse usata di più, è ogni carica deve esse jack equilibrata per mantene a sincronizazione di a velocità di elevazione. deve ancu cunsiderà u pesu irregulare di u terrenu per via di pussibuli affundamenti, impedisce u pesu inclinatu di u bilanciu di i materiali periculosi. 
8, quandu u primu usu di a vitezza di a pompa hè un connettore di ancoraggio manuale è a cima, allora sceglite u locu ghjustu, serà messu nantu à e viti di a pompa à oliu strette, pudete travaglià. prupone di diminuisce a pistone, a pompa manuale in senso antiorariu cù a manu allentate leggermente a rota, u scaricamentu di u cilindru, u pistone hè diminuitu. altrimenti, u tassu eccessivu di calata seria periculosu. 
9, a struttura di u sistema di ritornu di primavera di u jack, alzendu finitu, pudete piglià rapidamente, ma micca cun un jack per cunnette u manguu per tirà. 
10, per via di un jack di sollevamentu di viaghju più chjucu, l'utenti ùn superanu micca u tempu di viaghju stimatu, per ùn dannà u jack. 
11, aduprà u ghjattu deve esse evitatu durante e vibrazioni severe. 
12, micca adattu in un ph, gasi corrosivi aduprati in u travagliu. 
13, l'utilizatore secondu l'usu di l'ispezione regulare è a manutenzione 

Tempu di posta: Feb-24-2020