CD è MD Electric ponenu l'usu è

(a) aduprà 

Paranco elettricu CD è md (a zucca) per l'installazione in a pista di i-beam aereu (drittu, curvatu) o fissatu à u quadru, u sollevamentu di vari pesi. spessu cù una trave elettrica unica, doppia trave elettrica in sopra, gru a cavallettu è cusì. ampiamente adupratu in fabbriche, mine, ferrovie, pontili, magazzini è industrie di servizii. hè capace di adattassi à una varietà di cundizioni aduprendu l'attrezzatura di sollevamentu, si alzerà in particulare à i compiti seguenti: 
1, per e strutture publiche, manipulazione di elevazione di e custruzzioni ... ... 
2, per l'usina di machining, installazione di attrezzature, manipolazione di parti di macchine utensili, trasportu di u pruduttu finitu ... ... 
3, per a linea di assemblea ... ... 
4, per l'attrezzatura di sollevamentu simplice, manipolazione di materiali, migliurà a merce ... ... (b) per adattà l'ambitu di 
U paranco elettricu CD, MD hè un parancu elettricu à funi elettriche, benchmark di livellu di travagliu m3, tandu un ritmu sustinutu di u 25% di l'elettricità, u numeru equivalente di partenze per ora, micca più di 120 volte. 
alzà u circuitu principale tensione nominale di 380 volt ac, frequenza nominale di 50 hz. 
temperatura di l'ambiente di travagliu zucca -25 ℃ ~ +40 ℃. 
a zucca piena di gasi currusivi o inadatta à l'umidità relativa hè più grande di l'85% di u locu, micca un sustitutu per u paranco di prova, ùn alza micca u metallu fusu o materiali tossici, infiammabili è splusivi. 

Tempu di posta: Feb-24-2020